utorok 20. augusta 2013

Idiot!

Až keď som dovolala s mamou som si vlastne uvedomila že som sa sľúbila kamarátke že ju prídem pozrieť, no až v tejto chvíli som prišla na to že sa mi nikam nechce ísť, že by som vlastne najradšej zostala doma. Nanešťastie som v tej chvíli nepremýšľala a hneď som Linde povedala že prídem.
Jasné že ju pôjdem pozrieť predsa som ju nevidela už celú večnosť, už by aj bolo načase sa znova pozhovárať.
Jej život bude určite samé dobrodružstvo, nie ako ten môj, totálna nuda, nič zaujímavé, vzorné dieťa, vzorná žiačka, nič zlé ani neočakávané som nikdy neurobila. Neutiekla som z domu, nikdy.
Nebola som ako Linda to úžasné dievča ktoré bývalo hneď naproti, bolo také obľúbené a chcelo sa kamarátiť práve so mnou, nemohla som tomu vtedy uveriť že mám také šťastie že si ma všimla, a teraz ma pozvala k sebe do Španielska, neuveriteľné tak ako kedysi.
„El si v pohode??“ , prerušila ma zo snívania moja dobrá kamarátka, u ktorej som sa bola posťažovať ako dopadol môj plánovaný výlet.
„Jasné Zuzi prepáč len som sa nad niečím zamyslela…“ na to mi Zuzka povedala: „no to si sa teda zamyslela na poriadne dlho, už som si myslela že sa ti niečo stalo, tvárila si sa zvláštne.“
„Prepáč, ale rozmýšľala som nad tým či som sa neunáhlila s mojou odpoveďou na Lindino pozvanie, myslíš že som to mala odmietnuť?“ , Zuzka okamžite začala zúrivo krútiť hlavou: „ nie, kdeže to je proste úžasné že ťa tam pozvala a ty by si určite mala ísť a nie sedieť tu a ľutovať sa že ti to nevyšlo s tým Zélandom a tiež by si mala ísť aby si si oddýchla od toho idiota ktorý ťa nechal takto v štichu a vykašľal sa na teba pre nejakú premaľovanú pipku…“
Na to som neodpovedala, radšej som bola ticho pretože táto téma bola ešte veľmi čerstvá, ledva som sa dala dokopy aby som sa o tom pozhovárala so Zuzkou. Bolí to keď vás muž ktorého považujete za čestného a verného povie že už ste mu na nič, že ho nudíte, že sex s vami je už tiež nuda čo bolo asi najviac zraňujúce a zahanbujúce keď vám to povie muž ktorého milujete najviac na svete a myslíte si že on cíti to isté k vám.

Myslieť ste si mohli, ono to však tak nebolo, Marek je úžasný gentleman, vždy skvelo vyzerá, vonia, je zábavný, má proste všetky tie skvelé vlastnosti ktoré by mal chlap mať, ibaže má jednu chybičku, je to IDIOT! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára